Sunday, December 31, 2006

Heissulivei kaikki höpönassut



Nyt se sitten on vuosi 2007 (vai onko?). Lähtee toi ajantaju juhliessa. Mitenkäs teidän paukutuspäivä sujui? Mulla meni hyvin (äiskä: ei mennyt), kun sain päästeltyä pari yllätyspaukkua, heh, heh (äiskä: hyh, hyh).

Se rätinä ja ritinä ja kaikenlaiset valoilmiöt ei mua haitanneet. Olis vaan ollut reilua viedä mut sinne tapahtumien keskipisteeseen, mutta ei. Toi tyranni äiskä sanoi, että ilman jotain ihmeen suojalaseja ei mennä. Ja mistä tällanen mopsipoika sellaset saisi. No, pääsin kuitenkin kyläilemään Salkun ja Tuijan luokse ja sain siellä nami nami savujuustoa. Kai sekin on pian kiellettyä????


Laitoin muuten iskän jälleen kerran töihin. Opetin noille jo pikku mopsina, että meikäpoika ei itse luitaan tai muutakaan järsittäviään pitele (likaantuu tassut), vaan sitä varten on olemassa ihanat villasukkajalat (muutkin sukat käy). Siihen jalan viereen kun luun tipauttaa, niin kyllä ne sitten asettelee sen sopivasti minun pikku suutani varten. Kannattaa muuten kokeilla.

Odottelen innolla torstaita, koska silloin on mun syntymäpäivä. Täytän kokonaista 1,5 vuotta (=18 kk = n. 547 pv). Mahtaako toi iskä ja äiskä muistaa ja antaa mulle PALJON lahjoja? Oon muuten sitä mieltä, että lahjoja pitäis tulla joka päivä. Onhan mulla tänäänkin synttärit 1v 5 kk ja 27 pv tai jotain sinnepäin. Ei vaan oo lahjoja kuulunut. Tylsää!!! Pitää kouluttaa toi henkilökunta paremmin.

By the way (oon muuten oppinut englantia) oltiin eilen päivälenkillä ja joku täti-ihminen tuli sitten minua ihastelemaan. Jotain ne äiskän kanssa alkoi juttelee mun näyttelemisestä ja äiskä ylpeenä kertoi, että oon ollut ROP pentu. No, tottakai. Ruoka On Parasta pentu. Kaikki mopsithan on Ruoka On Parasta pentuja. Mitä sillä suotta elvistelemään (sorry Elvis kamu nimesi väärinkäytöstä).

No tämä tällä kertaa. Kertoilen sitten miten synttärit meni. Pitäkää tassut pystyssä, että lahjakasani olisi VALTAVA.

2 comments:

Anonymous said...

Upeaa Fonzie, sinullahan on tosi hieno blogi. Kyllä meidän Nupun kanssa ylpeinä vanhempina kelpaa sitä lueskella. Erityiskiitokset Albertille, että hän rohkaisi sinua tähän projektiin ryhtymään.
Oikein Hyvää alkanutta Vuotta kaikille toivottelee Axu

Pojat said...

Hei isä pappa. Mä oon tosi onnellinen, että muistit mua. Mä oon myös tosi ylpee susta ja Nuppu äidistä (samaa ei voi aina sanoa tosta henkilökunnasta, kun ruokahuolto on aivan liian hidasta). Albert on aivan ihku tyyppi. On siis Mopsi isolla M:llä. Mennääks taas pian kiusaamaan Nuppu äitä??? Makoisaa vuoden jatkoa isukki.