Tuesday, January 02, 2007

Niilo Näppärä is here again

No niin, älkääs antako ton otsikon hämätä. Sama vanha Fonzie boy se taas täällä turisee. Toi Niilo Näppärä on vaan yks mun salanimi. Pitäähän tällaisen julkimon esiintyä joskus ihan niinku in gognito tai jotain sinne päin. Olen kuulemma tullut nettiriippuvaiseksi. Mun mielestä mä kyllä oon ruokariippuvainen. Äiskä sano, että nettihommat vähenee, kun iskä ja äiskä palaavat johonkin yöelämään, ei kun siis työelämään.


Toi henkilökunta on aivan apaattista, kun ulkona on varsinainen koiranilma. Pitää sitten vaan odotella sitä mopsinilmaa, koska näitä tassuja ei verilät..., ei kun vesilätäköissä kastella (mites noi tassut nyt noin pahasti harhailee tällä näppiksellä).


Kun ei tässä muutakaan tekemistä ole (ruokakuppi on tyhjä), aattelin, että voitte tutustua mun yhteen kamuun täältä kotikulmilta. Voitteks muuten uskoa, että täällä ei ole muita mopseja kuin MINÄ??? Vähän aikaa oli yks Mimmi typy, mut sit se meni ja muutti pois. Pitääköhän munkin miettiä paikkakunnan vaihtoa? Ainakin tuolla Vantaan suunnalla tuntuu meitä moppeloita olevan.


Ja sitten asiaan. Sen mun kamun nimi on Reetu. Se on ihan mun kokoinen tai ainaski mun värinen ja se on nöffi. Tosi hyvä tyyppi. Vähän se on hidas (äiskä "thank god"), mut se johtuu siitä, et sillä on sydämessä joku pipi ja se ei saa riehua niin kovasti kuin meikäläinen. Mutta eiks me vaan olla komeita poikia?

Huomenna mä lähden katso-
maan iskämum-
mia, siis iskän äiskää Poriin. Mummi on aika pipi ja ajattelin yrittää parantaa sen.

Apuva!! Nyt toi tyranni äiskä on tulossa ajamaan mua pois tältä koneelta. On aika hurjan näköinen, joten pakko mennä.

Ei muuta kuin heissulivei Teille kaikille


ps. voisko joku vihjasta tolle henkilökunnalle, et ostaisivat mulle vähän korkeemman tuolin, kun alkaa tassut puutua tästä näpyttelystä.

6 comments:

Anonymous said...

Oikein hyvää synttäriä jo näin etukäteen - minähän se aina olen etukäteen potkimassa onnea peffalle :-) Sivuterkut Äiskällekin, mites sen hampi jaksaapi?
T. Katja

Pojat said...

Hampi on vissiin kuollut, kun toi äiskä ei enää nyyhkytä yhtään. Kyllä mä autoin sitä paljon. Nuolin koko posken ja voi pojat sentään, se oli heti ihan kuin eri äiskä sen hoidon jälkeen.;)

Albert said...

Me täällä koko kolmikkö käkätetään kippurassa noille sun jutuille - on sulla kyllä Fonzie sana hallussa ! Ootte kyllä näyttävä pari kaverisi kanssa :) Sanoppa sille äiskälles että kipasee Espoon Ikeaan hakemaan sinulle baari jakkaran, niin on ergonoomisesti mukavempaa kirjoitella näitä juttuja ! Mukavaa Porin matkaa !
ps. tervetuloa tänne Vandaalle vandalisoimaan - WÄH !!

Pojat said...

IKEAAN, IKEAAN JA VANTAALLE... SE ON NYT NIINKU PÄÄTETTY! Ja Albert, eiks me jo pian nähdä????

Albert said...

Huomenta ja WÄH ! Tottakai meidän pitää tavata - ammatillisissä merkeissä, olemmehan tällaisia älykkö kirjailijoita / taiteilijoita - voisimme vaihtaa "ammatti salaisuuksia" :) WÄH !!

Pojat said...

Jee Albert, jos pidetäänkin sellainen työtapaaminen, niin saatetaan saada jotain koiraverovähennyksiä runsaasta tarjoilusta. Täytyy alkaa keskustella ton henkilökunnan kanssa.