Tuesday, January 16, 2007

Sänkyjutskia osa 1



Älkää ny kuvitelko mitään sopimattomia ton otsikon perusteella. Tää on vaan sellane lyhyt oppimäärä siitä, miten mopsi pääsee siihen huushollin ”isoon sänkyyn” ja mitä kaikkee kivaa siel voi tehdä.

No onhan mulla nyt se oma hieno sänkykin, mut kyl se vaan on niin, et yöt mä nukun iskän ja äiskän sängyssä. Jo pienenä mä päätin, et jos ne mut tänne kerran asumaan otti, ni kyl mä sit pidän seuraa niille päivin ja öin. Äiskä sano, et ois sitä joskus kiva saada omaaki rauhaa, mut mähän en semmosesta sanomisesta piittaa tassun vertaa.

Sillon ku mä olin vauvahauva, äiskä oli päättänyt, et mun paikka on öisin jossain omassa ”kopperossa”. Ei tainu se äiskän päätös kestää ku yhden vaivasen yön, ku mä laitoin peliin koko charmikkaan olemukseni. Nassulle vaan ”aina mua pientä raukkaa sorretaan –ilme” ja pieni inahdus päälle, ni jo äiskä nosti mut viekkuunsa. Ja sen jälkeen äiskällä sit oliki monta unetonta yötä, ku se pelkäs et mä jään siel sängys niiden alle.

Kun toi sängyn eka vallotus oli suoritettu, mä aloin laajentaa mun sänkyreviiriä. Äiskä laitto mulle oman tyynyn siihen niiden tyynyjen väliin ja aluks mä pysyinkin siinä (ihan vaan sen aikaa, ku olin varma, et ne ei vaan ”heitä” mua sieltä pois). Pikku hiljaa, kun tuli tota miehistä kokoa ja näköä, aloin hivuttautua yön aikana yhä enempi ja enempi äiskän tai iskän tyynylle (äiskä: aika usein kyllä ihan suoraan pään päälle). Nykysellään aamuisin äiskä tai iskä sit herääki pää puoliks sängyn ulkopuolella ja meikäläinen kuorsaa koko komeudessaan jommankumman tyynyllä, hih. Välillä taas mä tökin tällä julmetun pitkällä kuonollani peiton reunaa ja änkeen sinne peiton alle. Sit mä vedän itteni ihan kiinni jommankumman kylkeen (äiskä: ja arvatkaa tuleeko kuuma?) ja vaiks ne koittas kuin siirtyy kauemmas, ni mä siirryn aina mukana. Eiks vaan oo helppoo? Oon mä varsinainen petihemmo.

Illalla ku mä komennan noi mun huoltojoukot koisaa, ni ne yrittää kovasti aina lueskella jotain tyhmii lehtisiä. Siis aatelkaa, joku lehden tai kirjan lukeminen olis muka hauskempaa kuin mun kaa seurustelu (sitä paitsi mä luulen, et ne katsoo niist lehdyköistä vain kuvia). Mä sit kehitinkin tähän probleemaan oman Lehdet pois sängystä –kampanjan. Kun se lehti tai joku muu paperisysteemi ilmaantuu iskän tai äiskän käteen, niin minäpä työnnän hyvin kehittyneen peppuni siihen lehden ja lukijan pään väliin ja aloitan aivan mahottaman naamanpesu operaation. Ja uskokaa vaan, ei tarvi kovin kauaa jatkaa, ku se lehti siitä kädestä irtoo ja voidaan alkaa varsinainen asia, koisaaminen siis (pitäähän sitä kauneusunet saada vaikka komee oonkin). On se iskä muute joskus päästelly jotain ihmesanoja (äiskä: julkaisukelvotonta tekstiä), mut mä en vaan oo luovuttanu ennen kuin mun mopsitahtooni on taivuttu. Pitäs muute löytyy iha videopätkäki mun sänkytouhuista, mut äiskä on viel niin tumpelo, et ei se sitä saa tänne laitettuu, epistä.....


Seuraavas osassa mä sit turisenki, miten mun ja äiskän sänkysiivous sujuu (äiskä: ei se kyl oikein suju). Sitä ootellessa eiku mukavia unia ja oman mopsikullan kuvia.

4 comments:

Albert said...

Voi kamu- olen ihan vihreä vihreä vihreä kateudesta!!! Mun on pakko (!!!) päästä sun oppiin ! Eilen pääsin äipän kanssa peitonmutkaan kun ei äippä jaksanut leikkiä, mutta teikeläisen touhuihin verrattuna niin on tää mun elämä aneemista - buääääähhhh. Nooohh...kamu, nautiskele minunkin puolesta siitä masterbedistä. Sit kun tavataan niin kerro lisää noita isojen poikien juttuja - WÄH !!!

Anonymous said...

Hih! Hyvä Fonzie=) Noin mekin tehdään äitille..siis silloin harvoin kun enään päästään sänkyy..äiti meinaa keksi sen omahuone-jutun ja meidän ei auttanut kuin sopeutua..Nykyään me saadaan enään nauttia "sänkypuuhista" vain päikkäreiden aikana. Onhan tuo vähän ikävä asia, mutta onneksi me sentään nähdään äiti yölläkin kun on vaan se portti huoneiden välissä. Ollaan porukalla suunniteltu äkkirynnäkköä sen portin läpi joku yö..ethän vaan kerro äitille???!!!! Sissi ei vielä oikein tajua noita sänkytouhuja..se vaan riehuu ja sitten se joutuu aina lattialle, sit se ulisee siellä, mutta äiti ei helly, kun se ei osaa olla rauhassa...Mä ja Xena taas ollan aina fiksusti, ihan niin ku sä. Xena antaa yleensä vielä sellaisen kokovartalopesun, vaikka äiti ei sitä tarviskaan. Välillä äiskä valittaa, että viedään muka paljon tilaa..se ei voi ymmärtää miten näin pieni koira tarvii yli puoli sänkyä ittelleen..?! Sit se ähkyy ja puhkuu aikansa kunnes antaa periksi..toteaa vaan yleensä et alunperin ajatus oli et me oltais sitä varten, ei se meitä varten...mitähän sekin tarkottaa??? Täytyy lopettaa, äiti menee nyt päikkäreille..jos vaikka pääsisin viekkuun =)
T: Ninja(+Xena ja Sissi)

Pojat said...

Heippa Ninja ja muut. Mitäs ihme höpinää teen äiti siel höpisee? Et siis me mopsit oltais noita ihmisiä varten eikä toisin päin? Kyl se vaan niin on, et pienellä koulutuksella me saadaan ne pyöritettyä tassujemme ympärille ja ne sit auliisti tekevät just niinku me halutaan. Ei ku kunnon mopsirynnäkkö käyntiin. Kyl kolme mopsia ain yhden äidin voittaa. Mä pidän teil tassuja pystys ;)

Pojat said...

Moi Albert, unohtu ihan et nyt me ollaan sit tapaamassa, eiks vaan? Mä säästän sulle kaikki mun julkaisemattomat isojen poikien jutut ja vinkit kaupan päälle. Meil tulee kyl tosi hauskaa. Mä täs suunnittelen just sellasta äiskän ja iskän "kidutusopasta". Mahtasko sil löytyy kustantajaa. Alkasiks sä Albert?