Monday, January 15, 2007

Mun iskä onki Reiska

Täällä sitä taas tuhistaan ja turistaan. Arvatkaas mopsukat mitä yhteistä on Ville Valolla ja mun iskällä (joo, on tietty molemmat suurmiehii, mut mitä muuta)? No niil molemmilla on tietysti Reiskat (äiskä on taas lukenu jotain juorulehtiä). Voi pojat, on kyl sit niin maan mainiot luunpidikkeet. Äiskäkin on saanut vapautuksen luuhommista, ku mulle ei enää kelpaa ku noi iskän Reiskajalat. Se on nyt sit sillee, et kahta mä en kyl vaihda. Toinen on noi iskän Reiskat ja toinen.......(äiskä: iskä ja äiskä???)

Mä muuten sain taas uuden lempinimen (äiskä: rakkaalla lapsella kun pitää noita nimiä olla). Se on Batman (sorry, ku mä vähä brassailen täl mun engelskan taidolla). No, se tuli siit, ku äiskä sano et mä oon ihan lepakon näkönen, ku mä mennä jolkottelen tuolla raitilla. Korvat vaan heiluu töyssytellessä. Kattos äiskä vaan omia korviaan eikä puuttuis mun aatelisiin ruusukorviini. Mulle yks tuomaritätiki sano, et mä kannan hyvin korvani. Ei oo tainu äiskän korville kukaan tollasta arvostelua antaa.

No, sen pitemmittä turinoitta. Häntä saparolle ja eiku sapuskalle!

4 comments:

Albert said...

**hihiihihih** vai että Batman ?? No, mikäs siinä. Sankari kuin sankari ;)) Säkin näköjään tykkäät tossujen järsimisestä - ihan ässä puuhaa - WÄH !

Pojat said...

Hei, mut oikeesti. Eiks toi oo väärin, et äiskä puuttuu ihan niinku mun yksityisiin erityispiirteisiin tolleen? Voikohan sitä vastaan nostaa syytteen vaiks mopsikunnianloukkauksesta?

Anonymous said...

Oon kyl hiukan kade noista sun reiska -luun pitäjistä :D Pitäis varmaan itekki vihjasta tolle mun henkilökunnalle et saisivat kans alkaa pitelemään mun luita :)
T:Nemo

Pojat said...

Wuh Nemo, vieläkö sais ton äiskän hommaamaan itelleen vastaavat Ainojutskat, niin a vot, kyllä se mopsielämä hymyilis. Se vaan on sellane hienohelma, et varmaan jää toi homma kyl haaveeks.....