Thursday, January 04, 2007

Siks oon mä suruinen kun tota äiskää kuuntelen


I´m back. Valitettavasti. Olisi pitänyt vaan jäädä sinne mummien ja vaarin ja muiden sukulaisten hellään huomaan. Ne sentään osasivat arvostaa mun jaloa olemustani, toisin kuin eräät (lue: henkilökunta).

No tähän aluksi, ettei vaan unohdu. MEGA valtavan leluisat ja lihaisat synttärionnittelut Nuppu äiti 3,5 v ja velipojat 1,5 v. Toivottavasti teillä menee paremmin kuin mulla, siis synttärien suhteen, oottakaas kun mä turisen.

Avasin aamulla nämä isot samettisilmäni ja tein kunnon mopsivenytykset (äiskän mielestä muistutan venytyksineni kissaa. Höh, sekin vielä). Sitten tassuttelin lahjoja etsiskelmään ja mitään ei löytynyt. Tuli iskän kanssa hoidettua pissa-kakka keikka ja aamumurkinat pisteltyä parempiin poskiin, eikä vieläkään lahjan lahjaa. Olivat siis unohtaneet mun juhlapäiväni? Tassuttelin äiskän luo mopsikyyneleet silmissäni ja otin kasvoilleni vakuuttavimman MEOKS- ilmeeni (Mitään En Oo Koskaan Saanut -ilmeeni). Ja sit ne tajus. Siinä sitten onniteltiin ja siliteltiin, mutta kuka Mopsi pelkillä silityksillä elää? Kysyn vaan!!

Ja nyt turinan järkyttävin osuus. Älkää pelästykö. Äiskä sanoi, et pehmokiintiö on täynnä, koska ei kuulemma ole enää tilaa yhdellekään "limanuljaskalle" (halventava nimitys mun rakkaille pehmoilleni), joten ei tullut lahjaksi pehmon pehmoa. Pöh, pöh, ostaisivat isomman asunnon tai tyhjentäköön toi äiskä vaikka vaatekaappinsa, niin kyllä niitä pehmoja sinne mahtuu. Ja herkutkin olivat jääneet kauppaan, kun ollaan koko perhe jollain kummalla joulun jälkeisellä dieetillä. Siis oikeesti, jos noilla kahdella on jotain linjavikoja, niin mitenkäs se muka minuun vaikuttaa. Mun linjoissani kun ei sitten ole sen ensimmäistäkään vikaa, vaan olen varsin linjakasta tyyppiä. Lähestymiskieltoon tollaiset julmurit pitää laittaa.

Jotain tässä on nyt tehtävä. Ei tällaista voi kukaan Mopsi kestää. Löytyiskö Suomen maasta yhtään Mopsirakasta adoptioperhettä (saa olla Suomen ulkopuoleltakin, mutta ottakaa huomioon, että mä vasta harjoittelen engelskaa)? Oon vähään tyytyväinen. Jos ruoka- ja leluhuolto pelaa, niin a vot, kyllä me pärjätään. Hyvä bonus tietysti olisi, jos siinä adoptioperheessä ois pari simpsakkaa mopsitytteliä mun päivieni ratoksi ja iltojeni iloksi (älkää käsittäkö väärin, en siis ole mikään rattopoika, mitä ihmettä se sitten tarkoittaakin). Ei muuta kuin rohkeasti vaan yhteyttä ottamaan. Lähden nyt pakkaamaan noita mun iki, iki, ikivanhoja lelujani. Saas katsoo miten ton henkilökunnan naamat venähtää, kun huomaavat, miten tosissani mä tällä kertaa olen. Ei muuta kuin tassut kaakkoon (tai mihin ilmansuuntaan mua sitten halutaankin) ja mä ehkä tulen.

4 comments:

Anonymous said...

Moikka Fonzie ja ens alkuun ihan sikana onnea 18kk päivänäsi!!!

Meille olet tervetullut (täällä oli kax tytsyy) ihan aina!

Pusuja ihan älyttömästi lähettää,
Sohvero ja Sylmi

Pojat said...

Heh, heh, kiitos vaan tarjouksesta ja onnea paljon sille pikku Sylville. Voisin oikeesti Sohvin luo tullakin. Onhan meillä jo kokemusta tosta pusuttelusta (punastuu).

Albert said...

Onnea onnea onnea vaan Fonzie kamulle !! Voi surkeus, että tuli melkein mopo kyyneleitä - tännekkin voit muuttaa jos haluat -tosin meidän äippä on ihan natsi kans- sul olis tylsää. Muistatko vielä miten tehdään kosto kakkoja ? Mä täräytin tänään taas yhdet, ja sit en suostunut liikkumaan metriäkään ulkona takki päällä, sit heittäydyin maahan pelleilee.. teeppäs jotain tollasta niin alkaa herkkuja ja pehmoja tippumaan taas -hähähäh.(Äipän kommentti: ei tipu). Heikukeikun !Kirjoittelen lisää viikonloppuna tänne ja blogiin. :D Nyt taas alan flaidaa äipän kanssa tämän kämpän herruudesta ! Kuolapusuja Fonzielle ja Rosedalen leideille.

Pojat said...

Hih, hih. Kiitti Albert, ton mä teen. Mullakin on välillä taipumus jähmettyä ihan patsaaksi. Sit ei mennä suuntaan eikä toiseen.Mä luulen kyllä, et pian alkaa tahti tässä huushollissa muuttua. Kävivät äsken lukee mun blogin ja arvaa vaan tuliks niil suru puseroon noista mun adobtiohankkeista. Taitaa olla pian pehmoja ja herkkuja luvassa.