Friday, January 12, 2007

Mutta missä on Tigru?????



Jaba daba duu, äkkäsin just äsken, et mähän oon esitelly tääl jo vaiks ketä, mut en kuiteskaan sitä mun maailman ekaks rakkainta kamua (äiskä: siis äiskää ja iskää???). Ei ku, se on tieteski Tigru isolla T:llä (äiskä: "limanuljaska"). Äiskä hei, voiks sä jo olla sotkeutumatta näihin mun turinoihin?

Eka Tigruni mä sain, kun asustelin viel Vantaalla Nuppu äidin hellässä huomassa. Noi mun iskä ja äiskä tuli tsiikaa mua ja toi mulle sen hirveän ison Tigrun. Oli muuten silloin aikas paljon isompi kun mä. Siellä me sit tehtiin Tigrun kanssa tuttavuutta ja sit ku toi iskä ja äiskä tuli hakee mut tänne Espoon kotiin, ni Tigru läks kans.

Ja siitä se meidän varsinanen lovestoori sitte alko. Tigru on mulle elämää suurempi jutska. Se on leikki- ja tappelukamu, unilelu (syötävän hyvää), heitto- ja repimislelu ja rakastettu (isot mopsipojat voi kertoo mitä toi tarkottaa). Ilman Tigrua mä en lähe sit mihinkään (äiskä: on sitä kerran jouduttu palaa kesken matkan kotiin hakee tota limanuljaskaa).

Äiskä oli iha kauhuissaan, ku mä turisin sille, et Tigru on mun iha niinku elinikäinen kamu. Sille tuli aikas kiire alkaa etsii lisää Tigruja, ku toisin kuin mä, nää T:t ei oo ihan ikuisia (joku tekovika varmaan). Mä tiiän, vaiks äiskä luulee et en, et äiskällä on nytki tuol yhessä laatikossa ainaski 100 Tigruu (äiskä: joo, jotain 10 kpl ja lisää on haussa). Niih, taitaapi muute olla jo kuudes Tigru mikä mulla on käsittelys.

Toi Tigrun vaihtohomma niinku vanhasta nuorempaan, onki sit varsinainen episodi. Kun vanhalta Tigrulta alkaa olla tassut irti ja sisäkalusto pihalla, ni iskä ja äiskä alkaa uuden T:n sisäänajon. Ekaks se uus Tigru tulee sen vanhan viekkuun ja mä sitä sit vähä niinku nuuhkasen sitä, mut kuiteski se vanha on aina parempi. Viikon verran ne niitä kahta siin mulle pitää tarjolla ja sit äiskä alkaa sellase ihme hinkkaus jutskan. Alkaa sit niinku hieroo sitä uutta ja vanhaa T:ä keskenään (äiskä: saa se uusi ne oikeat yök, yök aromit). Ja yhtenä karmeena päivänä mä huomaan, et vanhis on kadonnu. Aikas ku etsiskelen, ni mä annan sit lopuks periks ja se uus pääsee varsinaiseen koeajoon. Ja suprise, suprise, pian seki on vanha.

Mä laitan tohon teille viel pari kuvapläjäytystä mun ja Tigrun piiloleikistä. Ei muuta ku tassut pystyyn ja leikkimään .....

Tigruu, mis sä oot???















Ei LÖYDY!!!!

(ÄISKÄ!!! Hyi, ei peppukuvia!!!!)




Löytyhän se !

2 comments:

Anonymous said...

Moro Fonzie

Aika makee Tigru sulla, meille joulupukki toi vastaavan, mutta erivärisen. Sylvin mielestä ne poskikarvat on IN!

Suukkoja!

T: "ässät"

Pojat said...

Jee jee ja on on. Ja oikein megapusuja typyköille. Terkuin sängynvaltias Fonzie.