Saturday, March 22, 2014

Oma elämänkerta?

Se on nyt silleen, että mä oon päättänyt julkasta muistelot tai siis sellaset muistelmat tai oma elämänkerta tai mikä se nyt on. Kaikki merkilliset tai siis merkkihenkilöt ja kuuluisuudet sellasii julkasee, niin miksi en sitten minä. Mussahan tota merkillisyyttä ja kuuluisuutta on vaikka muille jakaa. Ainoo huono puoli on, että multa puuttuu haamukirjottaja :(. Äiskää mä en siihen hommaan voi palkata, kun se kuiteskin sensurois puolet mun turinoistani. Että jos vapaaehtosii kirjotustaitosii ja yhteistyökykysii kirjoittajia löytyy, niin ottakaa yhteyttä minuun. 

Mutta sillä aikaa, kun mä muhitutan pääkopassani vuosisadan teosta, niin aletaan kuvallisesta kerronnasta. Kyllähän yks kuva kertoo enempi kuin tuhat turinaa, niih... Ja alusta se pitää alkaa. Onneksi Sirkku kasvattajalla oli tallessa mun lapsuudenkuvia, kun äiskä, the hömelö, oli ne kadottanut. Joten tästä se alkaa... Minä, The Fontero, kauan kauan sitten....







No comments: