Thursday, February 20, 2014

En oo katkera, mutta kuitenkin....

Isä & poika

Tätä ne mun painajaisuneni tiesi. Vallu kävi valokuvaamossa ilman mua!!!! Niin tajuutteko, minä valokuvauksellisista valokuvauksellisin sain kärvistellä kotona, kun hömelö paistatteli parrasvaloissa. No, oli sillä kyllä ihan hyvä syy sinne mennä, kun mun tyttären poika, Nipa, sen sinne pyysi. Nipa olis kyllä voinu miettii kaks kertaa, kenet sinne kuvauksiin pyytää, kun Vallun tuntien, se ei osaa käyttäytyä. Ja niinhän siinä oli käyny, että Vallu oli keskittyny enempi Nipan, anteeks vaan sanavalintani, nylkyttämiseen, kuin itse kuvauksiin. Hih, siitäs saitte, kun ette mua pyytäneet...

Mutta hyviä kuvia, ne silti oli saaneet aikaseksi. Mä kyllä luulen, että Vallun tilalla on ollu joku sijaiskuvattava, kun se joten kuten noissa kuvissa kuiteskin on ollu paikallaan. Iskä ja äiskä lähettää kiitokset mukavasta kuvaussessiosta Nipalle, Sannalle ja Villelle. Ette vaan tiedä, mitä maailma kuvissa menetti, kun mä oli joukosta poissa ;).

Nipahan poseeraa kuin vanha tekijä. Tulee isoisäänsä ;)

Tää kuva lämmitti vanhan isoisän mieltä. Limapalloperinne pysyy suvussa!

Ja Vallu, aina kieli pitkällä.

Just, just, Vallun tyylinäyte maahan menosta.

Ja Vallun mukamas poseeraus.

Mutta kyllä Nipa osaa!


No comments: