Monday, February 11, 2013

Lapsellista menoa :D



Huh heijaa, on muuten sitten varsin lapsellinen viikonloppu takana. Käytiin nimittäin tapaamassa Avataren ja Vallun kakaroita, siis mun lapsenlapsia, Jämsässä ja samalla keikalla näin myös poikani Edin ja tietty tyttäreni Avatarin. Eikä siinä vielä kaikki. Poikettiin samalla reissulla myös Ylöjärvellä, jossa mä tapasin eka kertaa sitten pentuaikojen poikani Artun.

Oli ilo tälleen isän ominaisuudessa huomata, että Avatar, Arttu ja Edi olivat perineet mun viisaan ilmeen, että kyllä mä ne omakseni tunnustan, siitä ei ole epäilystäkään. Eikä Vallullekaan tainut jäädä epäselväksi, kuka niitten pienempien Metsämansikoiden isä on, sen verran isämäisiä asentoja ja lepatuksia niiltä löytyi, hih.

Oltiin muuten aika lailla viime tipassa liikkeellä, kun samaan aikaan Diana alias Dana ja Dino Dan alias Nipa tekivät jo kotiinlähtöä uusien omistajien kanssa. Ja Dooriskin oli illalla meidän lähdön jälkeen pakannut kimpsunsa ja muutanut uuteen kotiin. Seuraavana päivänä oli sitten ollut Don Juanin eli Elmon vuoro lähtee ja nyt siellä sitten enää Waldo odottelee kotiinpääsyä.

Äiskä muuten sai taas varsinaisen kuningasidean. Se päätti ottaa pennuista seisotuskuvia, mutta pennut olivat pikkasen eri mieltä. Vähän mä hihittelin mielessäni, kun kattelin sitä touhua. Mitään perhepotretteja ei tullu otettuu, mutta viis siitä. Olihan maksamakkaraa, ja se korvas tietty kaiken.

Mut ei ny sit muuta. Tässä niitä "lepakkolauman" otoksia olisi. Ja ilman nimiä, koska pieleen se nimittely menis kuiteskin :D.
























3 comments:

Jenna said...

Voi mikä lepakkolauma <3

Vallu Valdemar said...

Joo, mä perustan mun lapsien kanssa lentoyhtiön Lentävät Lepakot <3

Anonymous said...

Olet suorittanut joitakin hyviä kohtia siellä. Tein haun teema ja todettu enemmistön henkilöillä on samaa mieltä kanssa blogiisi.