Tuesday, December 18, 2012

Tuplasti mukavampaa


No niin siinä sitten kävi, että mä oon tuplavaari. Mikäs sen mukavampaa. Vallusta tuli siis viime lauantaina isä, kun mun tytär Avatar synnytti 5 pentusta, 2 tyttöö ja 3 poikaa. Ei mikään turha jätkä toi Vallukaan oo, kun tollasen katraan sai aikaseksi.

Vähän hätäsii noi pennut oli, kun syntyivät pikkasen ennen aikojaan, mutta ihan sopivan kokosii ja olosii ne on, että kai sitä vois alkaa Vallun kaa viettää varpajaisii tai tässä tapauksessa paremminkin tassujaisii. Ja hätänen toi Vallukin on, et mikä ihme sitten, jos kakaratkin. Vallu ite ei oikeen vielä ymmärrä, mitä se on menny tekemään. Kärsii varmaan jotain syntymismasennusta ja pelkää, että tässä se sen nuoruus sitten oli ja meni ja nyt vaan maksellaan elatusmaksuja. Kyllä mä sitä lohduttelin, et huolestuu vasta sitten, kun on yhtä monen pentueen isä kuin mä :).

Avatar on muuten loistoäiti, mitä en yhtään ihmettele, kun onhan Avatar mun tytär. Ja mun ex-vaimo, Mimmi, on kans osallistunut vähän liiankin kanssa lastenhoitoon, että on siinä pennuilla hyvät oltavat, kun äiti ja mummo ovat kilvan hoitamassa.

Mutta mitäs tässä muuta ku onnittelut vaan kaikille asianosasille maailman parhaalta Tuplavaarilta, Anterolta ja kaksjalkasilta.  Kyl mä ja noi mun kumppanit ollaan teistä ylpeitä!

No comments: