Friday, March 11, 2011

Tuhinaa ja turinaa






Mä oon nyt kyllä ihan down. Kovasti oon lupaillut pitää tätä blogia hengissä, mutta näytä blogilla oikeen henki pihisevän. Musta on varmaan tullu vanha, kun en saa ittestäni edes yhtä blogii aikaseks, nyyh… Ennen vanhaan sentään ehdein kerran vikkossa turisemaan, mutta nyt näyttää kaikki olevan toisin. Hyvä kun kerran kuussa ehtii täällä näyttäytymään :(.

Mutta eipä tässä kyllä paljoo oo turisemisia ollut. Antero parantelee päätään, eiku korvaansa edelleen, mutta eipä se näytä sen menoo paljon haittaavan, toi sairastaminen siis. Mun korvat onki jo ihan kunnossa, mutta nyt taitaa olla sit Pakkoliike Paavon fuki joutuu lääkitykseen, kun sen korvista löyty kans jotain ylimäärästä. Varsinainen pöpilä, eiku pöpölä, tää meidän huusholli.

No mennääs vähän mukavampiin aiheisiin. Meillä kävi viime viikonloppuna kylässä Gibson. Ja se ei ollut Mel tai Kitara Gibson, vaan Englanninbulldoggi Gibson. Ja jos äiskä vielä kerrankin haukkuu mua lihavaks, niin mä kyllä repeen. Äiskä nimittäin oli aivan lääpällään tohon noin 7 kuukauden ikäiseen muskelimasaan, mikä painoi reilusti yli tuplaten mun painoni, niih!!!! Että minäkö muka lihava?

No mä en ton kakaran kanssa kauheesti viittinyt telmiä, mutta Vallun kanssa niillä meni lujaa. Ulkona Gibson rojahti pari kertaa äiskän alppiruusun päälle ja nyt se ruusu on sitten aika jyrätyn näkönen. Mut aatelkaa, äiskä vaan nauro, eikä ollut moksiskaan. Auta armias, jos sen kukan olisi jyrännyt joku meistä, niin siitä olisi kyllä tullut tulenrapinat, MURR!

Mut ihailkaa nyt tota ”paksua poikaa”. Mä oon kyllä paljon komeempi, ettäs sit tiiätte!















Ehdittiin me viime viikonloppuna vähän kyläilläkin. Anteron johdolla käytiin ihastuttamassa meen naapureita, kun ilma oli siihen otollinen. Lumi kanto meidät oikein hyvin, että oli niinku suora lumitie Heidille ja Tompalle. Onneks iskä ja äiskä on sen verran painavia, etteivät päässeet lumitietä pitkin meen perään, kun onhan noilla lumiteilläkin jonkinlainen painorajoitus.



No tässä nää tän kertaiset turinat nyt sitten olisi. Tuhistaan ja turistaan taas sitten joskus.

Tuhisevin terveisin Iso F

2 comments:

karen said...

I can't understand the text, but loved to have a look at your pugs pictures!
Kind regards,
Karen
Pug art and Gifts

Pojat said...

Karen, thank you very much. We are very funny Pugs :D