Tuesday, September 28, 2010

"Verenluovuttaja"

Apuva, nythän mä sen hokasin, etten oo käynyt täällä turisemassa pitkiin, pitkiin aikoihin. No, parempi myöhään kuin ei milloinkaan, vai mitä?

Ja kaikkea tässä kyllä on ehtinyt ihan niinkuin kirjaimellisesti sattua. Tossa viime viikolla mä sain korvapuustin kynsien kera ja se sattui. Sattui siis niin pahasti, että vielä viikonloppuna luultiin, et multa puhkeaa silmä ja et se joudutaan poistamaan. Mutta onneksi mä sitten toimin verenluovuttajana ja koska mun veri on niin kallisarvoista, käytin sen ihan omaksi hyväkseni. Siitä kattokaas tehtiin sellasta seerumia mun silmään ja sen, ja muutaman muun tipan ansiosta, mulla on edelleen molemmat silmät päässä. Ja pakkohan niiden on olla, kun sain ilouutisia Jämsästä. Mun kesäheila, Mimmi, on tukevasti pieniin päin ja mikä se sellanen isäukko on, joka katselis lapsiaan vaan yhdellä silmällä. Että loppu hyvin, kaikki hyvin tai niin mä ainaski toivon, vaikka joudun mä vielä perjantaina käväsee siellä lääkärissä silmää näyttämässä.

Vallu sai muuten jokin aika sitten mukavaa postia Obama-mopsilta. Nyt meidän kesäautosta näkee heti, miten arvokasta kuormaa se kuljettaa. Ja kortin tekstikin oli varsin osuva "Hyville jätkille paistaa aina aurinko", ettäs sen tiiätte :D.



Meidän ihana lekotteludivaani muutti muuten uuteen kotiin sunnuntaina. Vähän noi kakarat sille jätti jäähyväisiä, kun ihan heti ei uutta lekottelupaikkaa tuu tilalle.



Tai niin me luultiin ettei tuu, kunnes äiskä keksi kantaa terassituolit sisälle ja hetihän me käytettiin tilaisuus hyväksi :D Iskä ja äiskä voi ihan rauhassa istuskella lattialla kuukauden, kun ei se meitä haittaa.








Mutta mitäs tässä muuta, kun jatketaan silmän parentelua ja odotellaan parin viikon päästä syntyviä "ötököitä". Kyllä elämä voi sitten olla jännää, hui!




Mimmi kasvattaa pentuja :D

4 comments:

Grace said...

Moikka pitkäst aikaa! Kyl mä jo vähän aloin huolestuu kunei teist kuulunut mitään. Hieno homma Fontero et sun silmä säilys ja oot varmast nyt entist komeempi, kun sussahan on nyt tuplasti omaa komistus verta!!

VALLU:
Äiti on nyt vähän huolissaan noist sun olosuhteist, kun sul on vaan yks lisätyynyn tos sun sohvalla; pitäskö äidin lähettää sulle pari lisää vai pärjäätkö noissa kovis olosuhteis? Oot muuten miehistyny <3

Herra F ja Vallu said...

Terve Grace!

Voiks musta tulla vieläkin komeempi, hih? Ja näyttää mun nesteet aika tehokkaita olevan, kun toisilla nesteillä parannetaan silmii ja toisilla tehdään vauvoi :D

Terv. Herra F

Hei äiti!

Lähetä mulle äkkii lisäpehmusteita. Mä oon jo ihan ruvella, kun joudun tollasissa olosuhteissa oleskelee. Mun omat pehmusteet ei oikein riitä, vaiks on niitä aika kiitettävästi tullu kasvatettuu. Pidä peukkuja, et tätä ei kestäis kauan. Muuten mä pakkaan kamat ja muutan sun luo evakkoon.

Terv. Poikasi Vallu

Guru, the Isoeno said...

On se onni, että silmä säästyi, paljon ois ollut maailma pienempi yhdellä öögalla katseltuna! Mä kauhulla odotan, että koska toi piiperö tempasee vasensuoran mulle, niin että näkö menee. Ei vaan, Meeri kunnioittaa mua sen verran, ettei ala käymään käsiksi, ihailee vaan nöyrästi alhaaltapäin.

Jos MUT olis valittu mopsipressaksi, niin teillä ei olis tilannetta, että teidän huonekalu vietiin alta eikä uutta tilalle. Olisin puuttunut nootilla asiaan välittömästi. Vähänkö on meininki mallillaan, vaikka onkin tuolit, mutta, mutta.

Herra F said...

Moro Guru!

Älä muuta sano. Multa ois varmaan puolet hemasevista mopsineideistä jäänyt näkemättä, jos olisin joutunut pelkästään yhdellä silmällä tiirailee.

Olisi se kyllä ollut hyvä juttu, jos olisit ollut Pressana paikalla, kun toi sohvakatastrooffi iski. Meen äiskä on sellanen, et kun se saa jotain päähänsä, niin kaiken pitäs tapahtuu heti, ilman et se aattelee seuraamuksii. Eihän se tajunnu vanhaa sohvaa myydessään, et sitä uutta ei saakkaan saman tien ja tässä sitä sit ollaan. Hyvitykseksi se kyllä tilas meille uuden pedin, mut katotaan nyt, koska sekin sit tulee. Mut ei auta itku markkinoilla, et tässä ollaan eikä muuta voida.

Mut voikaa te paremmin kuin me ja muista pitää Meeri ”herran nuhteessa”, ettei pääse silmiolle hyppelee. Terkkuja kaikille, moi!