Monday, April 05, 2010

Meis on munaa :D


Hih... no totta kai meis on munaa, kun on ollut toi Pääsiäinen ja silleen. Ei me kyl mitään suklaamunia saatu, mut kananmunaa senkin edestä on tullut popsittua. Iskä ja äiskä on sit taas nauttinu tälläsistä piilomunista, et munarikasta Pääsiäistä on vietetty.






Mä oon muuten taas kasvanut. En nyt sentään ehkä fyysisesti ja äiskän mielestä en henkisestikään, mut seitsemännet kuukautiset tuli kuiteski perjantaina vietettyä. Ja sit mä tein sen. Eka kertaa ihan itekseni tassuttelin portaat meen yläkertaan, et ei oo enää yläkertakaan multa saavuttamattomissa.

Muuten meil on ollu ihan rauhallista. Iskä oli töissä koko pyhät ja äiskää on vaan laiskottanut, joten ollaan sit vietetty sohvamopsielämää koko pitkä viikonloppu. Mut ei sen välii. Ensi lauantaina päästään taas vauhtiin, kun mennään johonki kylpylään. Saas kattoo, millanen kaaos saadaan siellä aikaseks.

Mut en mä nyt enempää jaksa höpöttää, kun mulla on vaikee valinta eessä. Pitäs kattokaas päättää, onks luu parempi kuin nakit ja se on vaikee juttu se. Pärjäilkää, niin mekin tehdään....




2 comments:

Guru, jengin stara said...

Wuf, Vallu ja kumppanit! Pääsiäinen alkaa olla ohi, vaikei me sitä pääsiäistä mistään huomattu, ei ollut munia eikä äippä viitsinyt kiipeillä koristeiden haussakaan. Täällä sateli ja jokikin tulvi, nähtiin ihan uutisissa ja äippä ja isuli näki omin silmin, kun ajoivat kaupungin halki eilen.
Vähänkö ollaan kateellisia, kun Siiri, Grace ja Carla kävivät eilen meillä ja ne vietiin autolla kotiin, me ei mahduttu enää siihen kyytiin.

Meil oli hirmu lystiä, kun juostiin innolla likkojen kanssa, illalla hyydyttiin tyystin ja äippä joutui istumaan yksin ylhäällä, kun oltiin isun kans alakerrassa eikä millään jaksettu kiivetä rappusia. Onnittelut sulle, Vallu, olet nyt meidän "isojen" sarjassa, kun osaat kavuta rappuset. Osaatko alaspäin myös? Jos et, niin ala treenata, ei se ole vaikeaa.

Uskomatonta, mutta meilläpäin on lumet sulaneet ihan silmissä, kuraa on ja lätäköitä ja Mirkku inhoaa niitä, minä porhallan reippaasti rapakon kuin rapakon halki. Alkaako teillä olla hankalaa naapuriin pääsy?
Kivaa kevättä, me aletaan nauttia illallista.

Herra Fontero said...

Morjesta vaan Guru!

Meillä on kans lumet sulaneet huima vauhtia ja joka paikassa on kuraa. Naapurin puolelle menokin on niin vaikeutunut sen verran, etten viitsi moista vaivaa näkemään. Antero ja Vallu sen sijaan menivät eilenkin väkisin aidan väärälle puolelle, mutta minä pidin tassut kuivina ja pysyin sisällä.

Vallu innostui sen verran noista rappusista, että aamulla ennen äiskän töihin lähtöä juoksi ne useamman kerran sekä ylös että alas. Kummaa, että jotkut haluavat rasittaa itsensä heti aamusta.

Iskän pinna meinaa muuten palaa muhun. Mä kuulemma oon haaveilija, joka ei ymmärrä lenkillä olon tarkoitusta. Mä olen kyllä sitä mieltä, et se on iskä joka ei ymmärrä. Jos iskä vaivautuisi laittamaan nenänsä maan tasalle, niin kyllä sekin ymmärtäisi, miten ihanat aromit siellä maassa on.

Oikeen mukavaa kevään odotusta teille kaikille. Nauttikaa hajuista!