Sunday, June 08, 2008

Sulle silmäni annan...

Mitäs täs oikeen ootellaan?

... annan turkin, nenun kaiken... Hih, ei vaiska, en mä mitään anna (paitsi Sympylle), kuhan nyt juksasin. On kuulkaas aikoihin eletty, ku eilen me ei päästy koirapuistoon, ni tänään kuiteski jouduttiin sit raahautuu johonki silmätutkimukseen. Hei haloo, onks täs muka jotain järkee? No onneks Sylvi oli meen kaa, et ainakin naisseuran osalta päivä oli pelastettu.

Mut tosta tarkistuksesta vielä. Siis aatelkaa, et äiskä maksaa siit ilosta, et saa kuulla, et meil on silmät päässä ja et me nähdään, HÖH... No ok, sano se lääkäritäti, mikä muuten oli tosi kiva, et mun pitäs katella vähä vähemmän telkkuu, ku on päässy pikkasen tota pigmenttii kertyy silmiin. Niin ja äiskän irtoripsiikä ei sais mukamas enää käyttää, ku noi alaluomet kiertyy miten sattuu, Hmm... Antero sit taas ei voi enää itkeskellä ees Tyynen perään, ku silt puuttu alhaalta jotkut kyynelkanavan reiät tai sit jotain muuta sellasta. Mut älä Tyyne huoli, jos ei se itke sun perääs, ni ainaski kuolaa, hih...

Sympylläki sydän sykkii ja silmät pyörii päässä, niinku meilki, joten mä sit päätin samantien ryhtyy turinoista tekoihin, et tää osuus on sit K18. Heti ku tutkimukset oli tehty, ni mun hormonit pääs valloilleen (mitähän ainetta ne mun simmuihin pisti) ja päätin sit ihan niinku julkisesti "raiskata" ton mun päiväunieni kohteen. En ois millään malttanu lopettaa eikä toi Symppykään kauheen pahoillaan tuntunu olevan, mut Antero vähä haittas tahtii, ku yritti samoille apajille (Antero: Tyyne, älä usko. En varmaan yrittäny, kuhan vaan koitin Fonteroo häätää pois Sympyn päältä, ku eihän julkisil paikoil voi tolleen käyttäytyy). Mut kaikki kiva loppuu aikanaan ja Anne toi meet kotiin ja vei mun Sylvin mennessään. Nyt mä oonki joutunu ristii ton mun Tigruni Sylviks ja käyttää niinku sitä lievittämään mun rakkauden nälkää. Voi ku on rankkaa tää Mopsipojan elämä, NYYH... (äiskä: no niin tuntuu olevan, mut nyt turinat seis ja töihin niinku ois jo). No ok, äiskä, mennään, mennään pakkaamaan.... Moi, Moi...

Mikäs paikka tää on?

Hyi, mä en ilkee kattoo teitä...

Mentäskö jo?

Oi Symppy rakas, mul ois vähä asiaa!


Pusi, pusi...

Lopettakaa jo, joku voi vaiks nähdä!

12 comments:

Anonymous said...

Hej på er, pojkar! Olen palannut ihmisten ja mopsien ilmoille. Saares oli mukavaa, yks, mä pääsin autoilee ja kaks sain olla vapaana, enkä livistänyt. Pienil linnuil oli pesä katolla, mut en mä niitä häirinnyt mitenkään. Merivesi oli niin kylmää, etten muuta ku hiukan kastelin varpaita.
Tuol saares puhutaan ruåtsii aika paljon, mä kuulin kaupalla ulkona vähän ja heti tarttui. Mä en päässy sisään kauppaan, enkä olis halunnutkaan, kun ei myyty mitään mopsipurtavaa, siinä kun odoteltiin isulin kans ulkona ni yhdet ihmiset meinas päästää irti sellasen jättiläis susikoiran, mut isuli huusi niille et tääl on pieni mä, eikä ne päästäneet irti. Olisin voinu murista sille aika kovin, siks oli hyvä, et se pysyi piuhassaan.
Ei tarttunu yhtään punkkia, vaik hiippailin heinikossa, onneks, äippä olis ollut kauhuissaan.
Sit vielä mä näin sellasen vanhan tädin, joka tuli mökille just ku me lähdettiin. Se on mun äipän äiti ja se inhoo koiria. Mä kevytmurisin sille, niinku aina vähän uusille ihmisille, mut en päässyt kunnolla esitteleen itseäni, kun piti ehtii lossille ja ei toisaalta oiskaan mukava pelotella mummuja.
Kyl oli vähän vaikeeta, ku ei ollu tietsikkaa, mut toisaalta hyväkin, ettei oo liian koneistettu.
Nyt vois olla välipalan aika, terve vaan ja nauttikaa uusista kuteistanne, ne on HIANOT!!!

Pojat said...

Hej Guru. Talar du svenska ny? Ei Guru ei tää vetele, me ollaan niin supisuomalaisii, ettei toi svenska oikeen sovi meen leukaperiin, niih...

Mut voi hitsi, ku käy Guru vähän sua kateeks. Saaressa, mökillä, varpaat vedessä, tätejä, murinoita, lintuja voi ei, ja me vaan valjaissa silmäsyynis. Tasan ei käy onnen lahjat, NYYH...

Meen väki tekee nykyään vaan remppaa, et ne ei välit meist enää yhtään. Varmaan tää tietsikkaki saa pian kyytii. Guru, auta meitä :)

Anonymous said...

Huh, onneksi oon kotona.

Fontero alko kyl käymään kuumana, ku hellakoukku. Ja Fonteron onni et matkustettiin eri yksiöissä, muuten ois lekuritäti joutunu totee, ettei sil oo niit silmii *hih*!

Anonymous said...

Sylvii, elä höpäjä, kyl mää silmät sulle näytän ja muutakin, jos sä vaan haluut;). Sä kyl tiet mitä mun palavat tunteet on sua kohtaan. Otetaaks pian uusiks?

Terv. Sylvistä sekaisin oleva Fonzie

Anonymous said...

On se vaan hieno homma, että teiän äippä vei teitit tommosiin tutkimuksiin. Meiän äiskäki on ihan intona. Se vie kuulema minutki, kunhan ikää karttuu.

Ei sun Antero tarvii mua vakuutella, ettet ollut Sympyn perään. Näkeehän sen jo noista kuvistakin, että sua ihan vaivaa, kun toiset tuolleesti höpöstelee julkisella paikalla. Hyi hyi. Sitten ku me nähään, niin me höpöstellään sitte vaan siellä sun teltassas, eikö niin hanipuppeli? *muisku*

Me äipän kans vasta nyt ehittiin lukemaan noita aikasempia blogijuttujanne ja tuota on kyllä pakko kommentoida tuota koirapuistoiluhommaa... Siis ihanhan tuo on epistä, että teen vanhukset menee koirapuistoon ilman teitä!! =:o Olisivatten pysyneet itekki sieltä pois, kun kerta mossupossuja ei mukaan oteta, höh.

Nuo teiän uudet valjaat on kyllä sikamakeet! Pukee tosi hyvin teitä, varsinki Anteroa. *puspus* Saiskohan tuommoset semmosella tekstillä, että "Anteron oma" ja sitte vaikka punasi sytämmiä niihin... *huoks*

Iltahaleja ja suukkoja omalle Antero-mussukalle. *pusipusi*

Anonymous said...

Voi Tyyne, mä voisin tulla pitää sua tassusta kiinni sinne tutkimuksiin, sit ku oot sinne menos :).

Mä muuten oikeen ootan meen höpöstelyy *muiskis* ja meinaan sit uuteen kotiin laittaa sen teltan valmiiks ja lapun luukulle, et vain ja ainoastaan Tyynen ja Anteron käyttöön, HIH... (ei oo Sylvillä ja Fonterolla sinne sit mitään asiaa).

Joo, koirapuisto homma oli ihan epistä, mut kai me viel joskus sinnekin päästään. Tai mitä jos sä ja mä vaiks karattas jonnekin puistoon ja vietettäs elämämme onnellisina loppuun asti, HIH... (äiskä: sä et Antero karkaa minnekään, ettäs tiet).

Noi valjaat on meistäki ihan jees ja pitääki laittaa sin kauppaan palautetta, et sulle Tyyne pitää saada ihan special valjaat. Niin ja voin jo sulle kertoo, et äiskä on tilannu uuden tekstin mun valjaisiin, hih... Siin tulee sit lukee, usko tai älä, niinku Pusupoika. Harmi et ei saatu siihen lisätekstii, et Tyynen oma Pusupoika *pusipusi*.


Mukavaa maanantaita sulle Tyyne, mun oma kullannuppu, *iso hali*

Anonymous said...

Moro, Pressa! Kiitos kortista! Mun äippä oli aika ihmeissään, kun se tuli; kyl Salos melko hyvin tulee lähetys perille, vaikkei nimeä oliskaan ja meidän postisetä on tehny tuttavuutta mun kans ja sit vielä vuosien mittaan ollaan huomattu, et kaikki tähän taloon tuleva ns. epämääräinen laitetaan meidän loodaan,hahaa.

Äippä kyl sit huomas, että asunnon numero oli selvä vihje, mut oli meil aika hauskaa, kun luettiin se osoite.

Meidän Fifi kehui teidän upeita valjaita.

Anonymous said...

Guru kamu, Pressa kävi ilmottaa Suomen Postille, et Pressapostin on mentävä perille, oli nimi tai ei ja olihan siinä SUN nimi... Aika jätkä se on. Me ollaan saatu aika paljon postii ihan omiin nimiin, ey kyl toi homma toimii. Ja osoitteista viis, kuhan homma pelaa. Toivottavasri puputyttöki sai omansa ;).

Fifille kiitoksii valjaskehuist. Mä oikein olinki päivälenkillä valjaitteni veroinen, kun koitin yhen labbiksen murista maan rakoon, hih, ja äiskä tykkäs. Ai niin, Pressalt kans terkkui. Se ei ehtiny blogille, ku se pakkaa :(

Anonymous said...

Heippa, mun kortti tuli kans perille. Kiitosta vaan!

Vähän oli Axu papparainen nyreissään, kun siinä oli vaan MUN NIMI ja hänhän on sentään Pressan iskä. Mä kyl selitin, että yksityispostit on ihan eri juttu, tää oli virkapostia, hihihii!

Terveisin Kansliapäällikkö Bozi

Pojat said...

OOPS, ny tuli Pressalle oikeen virkavirhe. Totta kai isäpapan pitää tietää missä Pressapoika kullostikkin asustaa. Bozi, sun seuraava kansliapäällikön tehtävä onkin sit lepytellä mun Axu-Iskä ;)

Terv. Pressapoika, joka punastuisi, jos osaisi :(

Anonymous said...

Bozi kuittaa, tehtävä vastaanotettu.
Raportoin projektin etenemisestä.
Terv. Bozi in action

Anonymous said...

Good Boy *peukkuja* ;)