Sunday, July 22, 2007

Mä kolme kuukautta oon

Photo by Sirkku

Hip heijaa, niin tätä ikää mulle karttuu, et täytän tänään kolme kuukautta, siis MINÄ, Andy Antero, neljännesvuotta vanha. Mun täyty iha ite tulla pulisee nää mun synttäripulinat, ku isoveikka mököttää tuol jossain. Sil kattokaas ei oo enää tälläsii kuukautissynttäreitä, ku mulla, häh, häh, hää... Niin ja mul on tänään sellanenki merkkipaalu täynnä, et oon sit asustanu täällä kotona Fontero veljen ilona tasan kuukauden. Eiks vaan ookki kivaa, Iso Poika?

Ja paljon onnee kans mun velijille ja siskoille, nautiskelkaa ja riehukaa. Ja muuten, Daisy ja Hemmo, kiitos viimeisestä, kai tekin ootte jo päässee sielt eilisestä vankilasta?

Mä sain muuten lahjanki. Iskä ja Äiskä anto mulle sellasen pehmomopsin (ihan ku meis kahdes ei ois mopsii tarpeeks) ja synttäriruokaki oli nam, nam, ja täl kertaa sitä oli muute riittävästi, et kiitti äiskä (äiskä: kuules Ipana, sun mielestä kaikki mitä sinne suuhun voi laittaa, on nam, nam). Muuten Veli Fontero, missäs mun synttärilahja oikeen viipyy (Fontero: PYH!)?


Mopsit lelulaatikossa

Mul on tänään jääny vähä vähiin noi velipojan rääkkäystouhut, et enköhän lähe korjaa vahinkoo. Ja niinku Fontero turisis, Tassuterveisin aina niin herttainen ja suloinen Andy Antero 3 kk.

Ähäkutti Iso Poika, sä et mahukkaan tänne, IIH, IIH...


Masentaa, onks mun nimi muka Andy EI?



Jostainha se pitää alottaa. Onneks veikka tuli turvaks.

11 comments:

Anonymous said...

Maailman suurimmat halit ja sata suukkoa 3-kuukautta vanhalle, suloiselle pojalleni Andylle!

T. Nuppu

Onnea veikka! Me ollaan aika isoja jo!

T. Daisy

Anonymous said...

Onnea Anterolle!!!! *pusi-pusi*

Anonymous said...

IIK, kiitti onnitteluista, mä oon ihan otettu. Pusuja kaikille iha valtavasti ja ihan ilman hampaita täl kertaa, heh. Mä en oikeen viel tie, miten näit synttäreit juhlitaan, mut kyl mä opin. Ainaski tähän kuuluu näköjään lahjoja ja RUOKAA... Niin ja velipoikaki leppy, ku seki sai sellasen synttäri specialannoksen (on must näköjään jotain hyötyyki, hih)

Jenna said...

Onnea Andy boy, joko tuntuu isolta?

Anonymous said...

Juu tuntuu, oon isotellu koko päivän, varsinki tolle velikullalle (vein just siltä yhen ihan sikamakeen luun, hyvä minä).

Anonymous said...

Onnea Andy. Eräällä on ihan samanlainen mopsi kuin Iipolla, Iippo vain pitää sitä kilpailijana, joten se joutui nopeasti minun kaappiini.

Äläkä sinä Fonzie murehdi, mitä isompi ikä, sitä muhkeammat synttärit. : >

Anonymous said...

Terkkuja Fonterolle et me oltiin tänään sun Ässillä päiväkahvilla tunteja ;P

Anonymous said...

Kiitti Essi. Me ollaan tänään vähä siit mopsis taisteltu ton isoveikan kans, et taitaa seki pehmomopsi joutuu pian jäähylle. Ja Fonzie käski pulisee, et kyl se tän kestää kuin mies. Lähtee kuulemma sit ku kolme vuotta täyttää, ulkomaille synttäreit viettää, pöh, näkis vaan...

Pojat said...

Moi Oscu ja Guru!

Hmm... Sellast huhuu mä vähän kuulinkin,et olitte Ässillä, BUH. Kai sit piditte MUN Ässiä kuin kukkia tassuilla? Ja vai kahvii, jotain piimää tai muuta vastaavaa kuiteski nauteitte... PÖH!

Anonymous said...

ME oltiin erittäin sivistyneesti Ässiä kohtaan, mitä nyt Guru pissas olkkarin matolle ja yritti Sylviä pikkuisen pukkasta leikin yhteydessä kuulemma.

Anonymous said...

Älä Guru välitä, mulle noit pissajuttui sattuu jatkuvasti. Äiskä sanoki, et mä oon varsinainen pissis, mikä must on tosi alentavaa, ku mähän oon miehenalku enkä mikään pissaliisa.

Ja mä annan teille luvan ton velipojan puolest, et kyl niit Ässii voi vähä pukata (toivottavasti Iso Poika ei ny vaan suutu mulle)