Saturday, March 17, 2007

Loppukiri



Tää on viimeinen taisto Mopsirintamaan yhtykää... Joo, se on ny niinku loppukirin paikka näis ehdokashommis. Mä oon kyl kaikkeni antanu tän mun ehdokkuuteni eteen, et parempaan en sit millään pysty. Jännitetään ny kuiteski huomiseen asti, miten mun sit oikeen käy (äiskä: ja jännitetään täällä muutakin, mut siitä Fonzie saa turista vasta myöhemmin).

Mä muute sainki täl mun vaalikampanjalle iha sellasen huippu tukijan. Oon niinku ollu tuol medias iha näkyväst esillä, ku toi MTV3 alko viime viikol mun nummeroo, siis 007, tuol teevees oikeen silleen näyttäväst vilauttelee. Ja please, uskokaa et mä en oo sit mitään lahjuksii niil täst maksanu (en pimeesti, enkä minkään pöydän altakaan) enkä sit kellekä muullekaan, ku oon tälläne perusrehellinen Mopsipoika (äiskä: oisko sillä mitään osuutta asiaan, et sä oot tääl blogissas aika paljon mainostanu noita MTV3 ohjelmii?).


Mut ny mun pitää lähtee ne viimesetki äänet kalastelee, et huomiseen rakkaat, ihanat, upeat, kultaset, viisaat, mahtavat, kauniit, rohkeet, rikkaat, koyhät, vanhat, nuoret, lapset, iskä, äiskä, sukulaiset, tutut, tuntemattomat ja .... (äiskä: Fonzie, nyt alkaa mennä kyllä mielistelyn puolelle) äänestäjät. Muistakaas äänestääää 007, 007, 007, 007....

Ja äiskä, laitas ny toi pizza vähä äkkii uuniin ja täl kertaa uuni päälle kans, ku ei kai sitä ny tyhjäl massulla mitään vaalityötä pysty tekee (äiskä: ei muute tipu sulle palan palaa, höppänä).

5 comments:

Anonymous said...

Hieno vaalikampanja sulla on ainaki ollu ja viel tollanen MTV3 jutska, WAU!

Me varmaan nähään huomenissa, jos teet viimesen silauksen vaalijubinoissa?!

Toivotaan, että sait osasi pizzasta ja että se oli siellä uunissa paistumassa, ei oleilemassa, hih!

Pojat said...

Nyyh, ei tullu pizzaa mulle (noi ahmatit söi sen kaikki)ja oisit nähny iskän ilmeen ku äiskä sano, et otetaan "Fonzie eduskuntaan" viiri mukaan mätsäriin. Saas kattoo kehtaaks iskä lähtee ollenkaan meen mukaan... Mut siel me ainaski nähdään.

Albert said...

Helou Mopsien James Bondi: tänään on siis se SUURI päivä kun sinut valitaan, jee jee jee. Olen antanut kaikki ääneni sinulle (Äippä:jep kuultu on ...) sulle !!

Upppeee pizza... *kuolausta, kuolausta*

Pojat said...

Kiitos Kamu, paljoks sitä ääntä sul muute on? Kaikki vaan peliin, ku must tuntuu iha niinku silt, et oon aika heikoil, sen edustuspaikan kaa, ku toi äiskä unohti sellaset jotku tärkeet vaalisiitokset eiku -liitokset. Ilman niit ei taida noit edustushommii heruu...

Eikä muute herunu mulle tota pizzaaka. Meil tuli vierait tuolt Salosta ja siinä ne sit herkutteli Iskän ja Äiskän kaa ja unohti mut iha kokonaan, kyl se sit on niin VÄÄRIN...

Pojat said...

Joo, laitetaan, laitetaan, heti ku mä saan tän äiskän kuritusremmin täält sängyn alta esille :)