Tuesday, February 20, 2007

Äiskä parka sairastaa...

...häntä hellikäämme, voitehilla voidellaan äiskä ystäväämme...Joopa joo, ny mä oon sitte niinku sellane hoitsu, ku toi äiskä meni ja tuli kipeeks. Tääl mä sitä ny sitte hoitelen. Toi pusutushoito tuntuu olevan parasta lääkettä äiskän tautiin, ainaski se alko hymyilee, ku annoin sil oikeen tehokuurin. Mä lupasin äiskälle, et kyl se tost pian paranee, ku vaan tottelee mun hoito-ohjeita. Hyvä jutska täs tietys on sit se, et toi äiskä on tääl mun seurana tai oikeestaan, ei siit paljo seuraa oo, ku se vaan nukkuu. Pitää kai iteki mennä kerää voimii, et jaksaa sit taas ton äiskän kaa (äiskä: köh, köh, köh...).

9 comments:

Anonymous said...

Olipa hyvä, että mummu luki loppuun huolella, Katselin kuvaa ja luulin sinun vain huijaavan hoito puuhissa, kun vain kuorsasit, mutta olitkin keräämässä voimia.

Meille tulee pian vauvoja, miten kätilön hommat sujuu? Flunssa taitaa tulla tännekin, apuva !!

Pojat said...

No tottahan toki musta ny kätilöks on, ku mä ton äiskänki sain niiku parannettuu (vai onks siin hommas niiku jotain eroo verrattuna tollaseen vatsanuhakuumeyskätautiin?). Eiköhän se vauvojen avittaminen tähän, ny niin kylymään, maailmaan onnistune iha tota niinku takatassua heiluttamalla (äiskä: nyt taisit poju lupailla liikoja. Onks sulla mitään käsitystä koko asiasta???). Hih, ei vielä, mut mut mä oon tosi nopee oppimaan, uskokaa pois. Ja jos se flunssa on sielki iskemäs, ni kipin kapin vaan pusukuurille, ni johan lähtee... Ai niin, toi äiskä on ottanu must ny vaan tosi paljon noit väsyneit kuvii, mut teen mä paljo muutaki (äiskä: joskus jopa vähän liikaakin).

Anonymous said...

Pidäpä Fonzie hyvä huoli siitä äiskästä että paranee. Meidän äiskäkin on ollut jo kaksi viikkoo kipeenä ja vaikka meitä on kolme pusuhoitamassa, niin ei vaan meinaa parantua. Onks muita hyvii konsteja? Ja sen kyllä haluisin nähdä, kuinka sinä poikakulta autat vauvoja maailmaan tosta noin vaan takatassua heiluttamalla...ei taida ihan niin helppoo olla. Terv. Nuppu-äiti

Pojat said...

Heippa Äityli,

Mul on noihi sairauksiin sellane kikka kakkonen, et jos ei pusut auta, ni sit mä alan ite näyttelee et oon kipee ja sillon toi äiskä ain unohtaa omat sairautensa. Noist vauveleist vielä, toi äiskä sanoo, et mä oon kova poika isottelee, et kaipa mä ny ainakin molemmat takatassut siihen kätilön hommaan tarttisin ;)

Albert said...

Oi voi !! Vai on äiskä pipinä :(((( Nyt sitten annat oikeen kunnon mojovat kuolapusut - ne ovat ihmeellisiä, parantaa taudin kun taudin: Rakkaus parantaam eiköstä vain !! Iso mopo hali mun gamulle ja WÄH !! Rokk ooonn...

Pojat said...

Mä oon oikee PusuParantaja. Äiskä alkaa olla kondiksessa (jos se ny koskaan ihan täysin on) ja ny mä voin alkaa sit opiskel noit kätilö hommii ;) (äiskä: taitaa kyl olla parempi, et sä astut remmiin vasta sitte, ku vauveleit on jo syntyny). Ja Albert, Megahaleja sulle kaa...

Anonymous said...

Ihanaa Fonzie että äiskääs tuolla lailla hoidat :D Oot kyllä varmasti kaikkein paras hoitaja! Toivottavasti sun äiskä paranee pian :) Tommonen flunssa tauti on niin ikävää :(
T:Nemo ja mamma

Anonymous said...

Heippa Fontero! Kokemäellä tiedetään kuinka lentsu lähtee; Lämmintä mustaherukkamehua ja loraus, huom! vain loraus, konjakkia, ni jopas lähti lentsu lentelee. Jos ei äiskäs viel oo päässy kauppoihin siitä läppäristään , ni ehdota et ihan piruuttaan ottas yhteyttä tohon Peipohjan suuntaan, ku pelailtiin tos miljonääripeliä, ni ihan ku ois vähän kiinnostus heränny näitä "pelikoneita" kohtaan. Parantumisiin!! t: Satu-täti

Pojat said...

Heissuli vei Nemo, ei toi sairaanhoito mitään, mut ny mä oon lapsenhoitajaki, et silleen. Paljonkohan noit hoidokkeja viel oikeen löytyykä?

Ja Satu-täti, Hmm... vai miljonääripeliä, kuulostaa ihan lupaavalta. Mä turisen tol äiskälle, et ottaa yhteyt tos viikonloppuna, et niinku kuulemisiin...