Tuesday, January 09, 2007

Salatut elämät



Tämän siitä sitten saa, kun pyytää tota äiskää avuksi. Komensin sen avaamaan mulle tän bittihirviön ja keksimään jonkin hyvän turina-aiheen. Ja kattokaas nyt mitä tapahtu. Ei siis mitään järkee. Vai Salatut elämät? Ihan niinku mun elämässäni olisi jotain salattua. Koska olen tällainen perusrehellinen ja avoin mopsipoika, turisen teille kaiken, mitään peittelemättä tai pois jättämättä (jopa tyttöjutskatkin). Taitaa toi äiskä olla varsinainen TV -narkomaani, kun tollasta aihetta edes ehdotti. Pitääpä laittaa se vieroitushoitoon, ettei pääse oireet liian pahaksi kehittymään.

Mulla on pian edessä naamaputsihomma. Äiskän mielestä mä oon välillä varsinainen "törkyturpa", kun mun nenävekki kerää tuolta ulkoa kaiken mahdollisen ja mahdottomankin. No, jos se olis vaikka ihan pikkuriikkisen tottakin, niin vois se kyllä vähän kauniimmin mua nimitellä, eiks vaan? Meillä toi naamaputsihomma tarkoittaa sitä, että kun äiskä hakee esille mun beautyboksin (äiskä: haki jo), niin meikäläinen pinkaisee pöydän alle piiloon. Ei se putsaus nyt NIIN kamalaa oo, mutta ei parane päästää tota äiskää liian helpolla. Alkaa vielä kuvitella itsestään liikoja. Ja samalla siinä voi leikkiä hippasta. Äiskä kun konttaa hakemaan mua sieltä pöydän alta, niin mähän kipasen jo seuraavaan piiloon ja sitä rataa. Toi äiskä muuten väittää aina, että mulla on enemmän ryppyjä kuin sillä. Kannattais äiskänkin katsoa joskus peiliin. Saattas vaikka yllättyä, kun on alkanut toi ikä tehdä tehtävänsä. Toista se on meillä ”miehillä”. Mitä enemmän ikää karttuu, sen komeemmaksi sitä vaan tullaan (iskä: totta turiset poikaseni!!). Mitenhän komee mustakin vielä oikein mahtaa tulla?? Kynnenleikkuu on meillä muuten miesten hommia ja meiltä pojiltahan se myös sujuu. Ei tarvi kun ottaa leikkurit esille, niin meikäpoika se ponkasee iskän sylkkyyn ja ojentaa pienet tassukaiset manikyyriä varten framille (äiskä: oisko jotain vaikutusta sillä, että operaation jälkeen on koiranlihapullia tarjolla?).

No, jos toi äiskä ei pian ala kaivelee mua täältä pöydän alta (teen kattokaas tätä turinajuttua niinku etätyönä), niin tämä Unelias Uuno alkaa uinahtelemaan.

Muistakaas kaikki höpönassut mennä ajoissa pisulle, pesulle ja tutimaan ja katselkaa oikein kauniita mopsiunia (mopsitypykät hei, sellasia Fonzie-unia ;)). Bye, Bye.....

5 comments:

Anonymous said...

Totta se on, kynsien leikkuu on miesten hommaa, meilläkin iskä hoitaa sen todella mallikkaasti :D Äiskä sanoo että se ei edes viitsi yrittää koska en kuitenkaan olisi kiltisti, ja oikeassahan tuo mamma taitaa olla :D Vaikka muuten kyllä olen ainakin omasta mielestä kiltti äippää kohtaan, mutta kynsienleikkuussa luotan vain ja ainoastaan iskään :)

Anonymous said...

Ja toi viestihän siis oli multa eli Nemolta :D Kiireessä lähetin ja nimeni sieltä viestin perästä unohdin :D

Pojat said...

Joo, Nemo mä kyllä allekirjoitan kans täysillä ton, et kynsileikkuussa luotetaan vain iskään. Tosta äiskästä ei tiiä mitä se saa päähänsä niitten leikkureitten kanssa. Kerran meinas iskällekin käydä köpelösti, kun äiskällä oli uusi veitsi kädessä, niin se meni sen kans suoristaa iskän kaulusta. Meinas tulla pahaa jälkeä, hui!

Albert said...

***käkätystä**käkätystä**vedetsilmillä** Täällä ei voi muuta kun nauraa vatsamakkarat rullalla Fonziekamun hilpeille jutuille :D.

Tosta komeudesta, oot muuten sen verran handsome young man, että toi mun tollo äippä uhos eilen Anne-tädille, että käy kidnappaamassa .. ei pelkästään Sylvi-siskon kun se on niin rusinasöötti vaan myös sut Fonzie.. joten varos. Toi äippä on vähän heikko & perso komeudelle ;) Eilen Anne täti sai ylipuhuttua äipän et mut viedään näyttelyy (??!!) ja sit kävin eilen lekurissa ja painoa 4,9 kg !! Heikunkeikun, komennan ton muden avaamaan koneen tänä iltana niin tulee lisää turinaa ! Oikein mopsimukavaa salattua elämää salarakkaitten kanssa ! WÄH WÄH !

Pojat said...

Voi teitä Albert ja sun äippä. Tässä Fonzie poju ihan taas punastuu, kun tollasta juttua lueskelee. Äiskä kyl sano, et sen pitää varmaan hankkia sellanen murtovarma kassakaappi, mihin se mut piilottaa (tais vaan uhkailla).

On kyl sit mega, mega UPEETA, et sun äippä suostu tohon näyttelyjutskaan (bravo Anne!!!!). Mun äiskä ei varmaan ois uskaltautunu ikinä noihin näyttelyihin, mut Sirkku kun vähän houkutteli ja muutenkin on avitellut (kiitos Sirkku), niin nyt iskä parka joutuu kuljettelee meit pitkin suomenmaata yhteen jos toiseenkin näytelmään. Äiskällä on kyl vielä homma vähän niinku hakusessa, mut siel kehän laidalla on kivoja immeisiä, jotka kyl jeesaa. Ja parasta kaikessa, siel tapaa niitä ihania mopsitypyjä.

Vau, upeeta. Sähän alat oikeesti olla ”iso” poika. Toi mun lahopää äiskä ei nyt muista paljonks mä painoin sun iässä, mut nyt mä painan kokonaista 10 kiloa!!!! (mut se on pelkkää lihasta, sano äiskä ;)).

Mulla on tänään sellane ns. luova tauko noist mun turinoista (valokuvaaja ku ei oo paikalla), niin pääsen oikein kunnolla keskittyy sun turinoihin. Tuskin maltan odottaa…Miks ei oo jo ilta…….