Saturday, January 06, 2007

Ja juhlat sen kun jatkuu


Alkaa muuten ottaa voimille tää juhliminen, kun meillä se on juhlapäivä joka päivä (paitsi mun synttäreinä, nyyh). On meinaan iskän nimpparit tänään. Annoin sille ainaski 1000 märkää pusua ja pari tuhautusta päälle. On se kyllä niin kiva iskä. Huomannette, että olen pukeutunut kuten tällaiseen tilaisuuteen kuuluukin. On rusetit ja kaikki. Ilman sen enempiä turinoita, mä lähden metsästää sitä nimpparikakkua (äiskä: ei sellasta ole eikä tule). No, jos ei kakkua tai kukkia, niin ainaski kunnon hulabaloo jutskia. Eiks vaan???

4 comments:

Anonymous said...

Huomenta Fonzie!

Onnea sun iskä Harrille! Jos teillä ei saa kakku, niin tuu meille, meil on iso, ku meilläkin on kuulemma joku merkkipäivä...

Meki jouduttiin suukottamaan toi "torvi" ylös :)

T:Sohvero ja Sylmi

Pojat said...

Älkää ny pitäkö jännityksessä. Onks teen Annella synttärit vai mitä jutskii teil on? Kyl mä tulisin, mut kun noi kaks on piilottanut autonavaimet. Sanoivat, et jos mä osaan bloggailla, ni kai mä osaan autookin ajaa. Ja Sylmi hei, sus on lyyli tyylii. Jo tossa iässä salanimi, YES!!

Albert said...

Wautsi kamu, sullahan on garderoobi kuin James Bondilla !! Mistä sä shoppailet noita mageita releitä ? (Äipän kommentti: turhaan niitten perään haikailet, et suostu ottaa askeltakaan omissa nutuissasi, katsotaan miten käy jos paukkupakkaset alkaa..)

Pojat said...

Mä oon muotitietoinen, niin muotitietoinen. Ei vaiska. Iskä sano, et noi on tollasii äiskän kotkotuksii. Tosi mies ei kuulemma hörhelöitä kaipaa. Jossain nettikaupoissa se äiskä surffailee mun kiusakseni löytöjä tekemässä.