Friday, December 29, 2006

Fonzie esittäytyy



Nimeni on Fonzie alias Jitterpug Black Bebop ja olen Mopsi isolla M:llä. Synnyin 4.7.2005 Vantaalla Jitterpug kennelissä. Äitini on Nuppu (Sinimetsän Eleganse) ja isäni Axu (Kaa-Kaarin Keemo Nerigo). Minulla on myös kolme upeaa veljeä, Bartok, Rolle ja Ukko.

Nykyisin asustelen Espoossa "iskän" ja "äiskän" kanssa. Niitä on muuten kiva pompotella, kun ne eivät pysty vastustamaan minun uskomatonta olemustani ja luonnettani.

Harrastuksistani voisin mainita, että pehmot ovat number ONE. Myös hyvä ruoka (nam, nam) ja lenkkeily kuuluvat asiaan. Äiskä raahaa minua iskän avustuksella kaikenmaailman näytelmiin. No, menetteleehän ne. En niistä kyllä kovin piittaa, vaan saatan välillä kyllästyä koko touhuun ja aloittaa nukkumisen kesken kaiken (ja uskokaa tai älkää, kuorsaan tosi komeesti).

Toivottavasti äiskä saa tän blogitouhun onnistumaan. Kotisivuja olen jo pitkään pyydellyt, mutta turhaan. No, annetaan äiskän harjoitella, niin katsotaan mitä tapahtuu. Kiitokset Kuningasmopsi Albertille, jonka blogi innoitti meidät äiskän kanssa hommiin ja Sohvin ja Sylvin Annelle terveiset, että kyllä ne kotisivutkin joskus saadaan aikaiseksi.


Vielä lopuksi, terkkuja Kasvattaja Sirkulle sekä Tuulille ja tietysti kaikille Mopseille ja Mopsi-ihmisille. Palataan asiaan.

6 comments:

Anonymous said...

Hei Fonzie!

Sinullahan TODELLA hieno oma blogi! Mukavaa lueskella kuulumisiasi. Siitä se alkaa, kyllä äiskä varmaan tekee vielä sinulle omat kotisivut.

Anonymous said...

Hienoa poikaseni!
Onpa tosi mukavaa, että päästään lukemaan sinunkin turinoitasi täältä omasta mukavan näköisestä blogistasi. Äitisi on kovin ylpeä uudesta "aluevaltauksestasi", ja toivoo, että jaksat ahkerasti kirjoitella. Se näet pitää päänkin terävänä!
Onneksi olkoon ja oikein antoisaa vuotta 2007 niin kotona kuin näyttelyissäkin. Terveisin Nuppu-äiti

Pojat said...

Jippii, ootte käyneet turisemassa mun kanssani. Oon oikein otettu. Pusuja (sellaisia tosi märkiä Teille kaikille) ja oikein mopsimaista Uutta Vuotta. Terkuin HerraHuu alias Fonzie

Anonymous said...

Waude Fonzie, sul on hieno blogi :)! Käske sun omistajia pitää parempaa huolta niist tunnuksista, toi meidän kadotti ne ja täten meidän blogi kuoli. Eiks oo kauheen piittaamaton? Makoisaa uutta vuotta :)!

Pojat said...

No kyllä on piittaamatonta. Koittakaa kestää. Mun pitää olla tarkkana, kun varsinkin toi äiskä on varsinainen lahopää. Unohtaa jopa MINUN nimeni ja huutelee välillä mitä sattuu; TuhinaVilleä, HerraHuuta, Riiviötä, Hömppä Pömppää, Pönttöä ja muuta minun arvolleni sopimatonta. Huh, huh. Elää nyt tollasen kanssa. Mutta kaikesta huolimatta Mahtavan ruokaisaa ja leluisaa Uutta Vuotta.

Albert said...

Hei Fonzie ! Voi jepulis, miten kivaa että sinullakin on nyt oma blogi ! Hauska ihan kuvien kera seurata sinun touhujasi !!