Wednesday, December 22, 2010

Joulu on taas



Soihdut sammuu, mopsipojat nukkuu, pojat nukkuu. Kuorsaukseen talon touhu hukkuu, touhu hukkuu.... Hih, mitenkäs musta nyt näin joulumielinen on tullut, että oikeen laulattaa. Kai se johtuu siitä, että meillä kävi viime perjantaina joulutonttuja kylässä, et kiitos teille Jenna, Antti, Guru ja Meeri. Hauskaa oli, kuten kuvista voi todeta.
















Äiskä on lomalla ja mun aika on menny sen vahtimiseen. Tai mitä mä äiskää vahtisin, kun paljon enemmän on vahdittavaa siinä, mitä se tuol keittiössä väsää. Jos kattokaas sattuis joku armonpala tälläiselle nälkiintyneelle mopsipojalle tipahtamaan.

Me muuten ollaan oltu tosi kilttejä. Mä nimittäin näin, että tonne yläkerran huoneeseen on ilmestynyt hirvee määrä paketteja. Enhän mä mikään utelias oo, mutta voi että, kun olis jo joulu, niin pääsis kattoo, mitä hyvää ollaan saatu.

Mut eihän tässä enää oo kuin muutama päivä ja sit mäkin saan vatsani täyteen ruokaa. Niinhän ne laulussakin lupaa, joten äiskä ei voi olla niin julma, et pitäis mua nälässä jouluna, eihän?

Mä toivotan itseni ja noitten velipoikien ja henkilökunnan puolesta oikein maittavaa joulua kaikille. Toivottavasti ruoka on hyvää ja sitä on riittävästi *wink, wink, äiskä*.

No comments: