Saturday, February 24, 2007

Tyhmyydestä sakotetaan


Niinhä se on, et aina sattuu (ai, ai, ai…) ja tapahtuu, ku äiskä on tollane Bimbo Blondi. Ai, mitäs niinku tällä kertaa? Mä jo tos iskälle turisin, et tätä ne mun uneni taas ties. Ekaks mä oon niin hoitsuu, niin hoitsuu ja ny sit joudun sellaseks opasmopsiks. Äiskä se nimittäin sähelsi noi rillinsä säpäleiks, ku unohti ne tuolille ja sit meni ja istu niitten päälle (äiskä: julkaisukelvotonta tekstiä, #!#&!#!#!#). Ei sit tajunnu, et kyl niil rilleilki jonkin näköne painorajotus sentään on. Tol äiskäl ku toi lukunäkö ei oo iha kohallaan eikä kai se kaukonäkökään, turisemattakaan ulkonäöstä, ni mä joudun ny sitä opastaa paikasta A paikkaan B, ku eihä toi raukka mitään nää ilman noit tekosilmii.
No, ei niin pahaa et ei jotain hyvääki. Nythä mä voin opastaa äiskän just sinne mihi MÄ haluun; lelulaatikolle, namiparatiisiin, namiparatiisiin, namiparatiisiin… Oh, tätä onnen aikaa, ku mitä silmät ei nää, sitä ei voi kieltääkään. Mä saan varmaan tuplamurkinatki, ku eihän toi äiskä voi ny tietää, oonks mä syöny vai en. Voi ku tätä kestäs ikuisesti (äiskä: poju turinat seis! Äiskäl on toi huumorintaju nyt aika vähissä). Hih, Hih, kyl se ny tuol uhoo, mut taitaa olla aika nöyrää äiskää, ku pitäs lähtee niinku liikkeelle. Eihän se sokee mihinkä pääse ilman opasta, siis mua. Pitää ny mennä kattoo, mitä vahinkoo toi äiskä oikeen sai aikaseks. Se on ny sit niinku NÄKEMISIIN, vai mitä äiskä? Heh, heh...(äiskä: Fonzie pentele!!! Väärä sanavalinta tällä kertaa!!!)

6 comments:

Anonymous said...

Kyll kävi sulla hyvä tuuri, Fonzie! Menispä meidänkin äiskän rillit rikki, niin sitten mä saisin opastaa sitä namiparatiisiin ja sinne LELUKÄTKÖLLE. Ei taida sellanen onni potkasta.
Mutta NÄKEMISIIN, poikaseni!
Nuppu

Pojat said...

Heissan Nuppu kulta,

Ei se mulla sit menny iha suunnitelmien mukaan. Toi Blondi Äiskä löysi jostain varalasit ja nyt on taas meikäpoika ruodussa. Mut sain mä sitä sentään pari kertaa huijattuu. Muuten, tuliskohan tost äiskäst tekoäly, jos se värjäis ton päänsä vaiks mustaks? Tätä pitääki ny mietiskellä, Hmm...

Albert said...

Tere kamu pitkästä aikaa !! Asiaa - nyt pidät äiskän sokeena kuin kanan ja sitten juksutat kaik herkut ja namit itsellesi *moponaurua* :D Sussa on tyyliä, hahah !! Napsaas ne varalasit poikki, niin sitten on hommat tassussa, eixjee !!

Pojat said...

Heissan Albert, niinhä mä teenki. Varalasit remonttiin kuin ois jo. Niin, ja oot sä kyl kova jätkä, menit ja vedit sen VSP:n... Vähä ollaan niinku pahoillaan, ku ei oltu ees paikalla näkemässää (siis niitte varalasien kans).

Anonymous said...

Tylsää et sun äiskän näkimet hajos (ei kivaa, jos mulla hajois). Saat varmaan kumminkin riittävästi namuja. Onnex äiskä näki niillä varalaseilla ne kuvat, jotka laitoin :)

Onneksi Kingi ei noudattunu sun ohjeita, ois siinä oltukkin, jos ois pitkin Kaapelia juostu Kingin perässä...

Pojat said...

Äiskä kommentoi: Oli kyllä upeita kuvia. Ja kävi sit niin katteeks, ku Albert seiso aivan upeessa asennossa. Mut niinhän niitten kuninkallisten kuuluukin.